Menetelmiämme hyödyntävät niin brändit, kaupungit, lajiliitot, urheiluseurat, managerit kuin museot ja teatterit.
Meistä
Sponsor Insight Finland perustettiin vuonna 1996 Helsingissä. Aloitimme toimintamme urheilusponsoroinnin logonäkyvyyden mittauksilla ja urheilun mediaseurannalla. Viimeisen 25 vuoden aikana olemme laajentaneet palvelurepertuaariamme sponsoroinnin ja tapahtumamarkkinoinnin mittauksiin, konsultointiin, some-seurantaan sekä tapahtumakyselyihin.
Yhdeksän hengen tiimimme työskentelee Helsingin Herttoniemessä, minkä lisäksi meillä on kumppanitoimistot Tukholmassa ja Oslossa. Teemme tiivistä tutkimusyhteistyötä Norjan ja Ruotsin toimistojen kanssa, jotta pystymme tarjoamaan asiakkaillemme tietoa parhaista case-esimerkeistä ja sponsoroinnin trendeistä Pohjoismaissa.